Septimia Hotels & SPA ResortLoading...

Condiţii de rezervare Septimia Hotels & SPA Resort

Rezervati un hotel în Odorheiu Secuiesc

Condiţii de rezervare

La momentul rezervării camerei, oaspeții noștri acceptă regulamentul intern al hotelului, precum și directivele privind utilizarea și prelucrarea datelor personale – GDPR-ul.

În cazul rezervărilor telefonice, termenii și condițiile vor fi acceptate în momentul sosirii

Rezervarea camerei

Rezervarea camerei se realizează în principal online, prin intermediul site-ului web www.septimiaresort.ro, prin intermediul portalurilor de internet intermediare, cum ar fi Booking.com, travelminit.ro, experia.com, h2b.ro etc., precum și prin e-mail sau telefonic la contactele furnizate, sau personal la personalul recepției hotelului.

Condiții de cazare și plecare

Ocuparea camerelor: camerele pot fi preluate începând cu ora 14:00.
Eliberarea camerelor: în ziua plecării, camerele trebuie eliberate până la ora 11:00. După plecare, camerele vor fi verificate, iar în cazul în care se constată lipsuri sau deteriorări, clientul va fi răspunzător financiar pentru daunele cauzate.
Posibilitatea plecării târzii / Late check-out: În cazul plecării târzii, până la ora 18:00, va fi perceput 50% din prețul camerei pentru ziua respectivă, iar după ora 18:00, se va percepe 100% din prețul camerei pentru ziua respectivă.
Serviciile SPA – dacă au fost incluse în pachetul de servicii achiziționat, acestea vor fi valabile până la ora 12:00 în ziua plecării și, în cazul solicitării plecării târzii, prețul plătit pentru aceste servicii poate include și accesul la SPA.

Condiţii de plată / anulare rezervare

Rezervarea poate fi finalizată doar dacă condițiile specificate în rezervarea efectuată (de exemplu, plata unui avans) au fost îndeplinite de către părți. În cazul plății la fața locului, rugăm frumos clienții noștri să ofere o garanție prin card bancar. Pentru garantarea rezervării avem nevoie de datele cardului bancar (numele deținătorului, numărul cardului și data de expirare).

Valoarea rămasă a rezervării, care nu a fost achitată anterior, poate fi plătită la fața locului la sosire sau cel mai târziu înainte de plecare.

Condițiile de anulare
Pentru rezervările individuale, serviciul comandat poate fi anulat fără costuri cu 48 de ore înainte de sosire. În cazul pachetelor nerambursabile (non-refundable), suma plătită nu poate fi returnată.

Taxa de anulare: În cazul anulării în decurs de 48 de ore înainte de sosire, suma plătită, care de obicei reprezintă maximum 50% din valoarea rezervării, nu va fi returnată. În cazul plăților efectuate la fața locului, vom percepe costul primei nopți de cazare.

Modilități de plată:
Cash: Lei sau EURO
Card credit: VISA, Mastercard
Carduri de vacanță ( Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner): menționăm, că acceptăm cardurile doar pentru serviciile legate de cazare. Cardurile de vacanță pot fi folosite doar de către deținătorul lor.
Toate facturile vor fi emise în RON. Oaspeții sunt informați că în cazul unei rezervări în EUR, suma de plată va fi calculată la cursul valutar BNR curent și factura va fi emisă în RON.
În cazul cererii de avans, avansul va fi considerat acceptat numai dacă suma sa a fost primită pe contul hotelului.
Vrem să atragem atenția că facturarea se face între orele 7:00- 21:30. În cazul plecării pe timp de noapte sau dimineața devreme, vă rugăm să anunțați recepția cu o seară înainte pentru pregătirea facturii!

Animale de companie

Acceptăm animale de companie (<5 kg) în cameră cu o taxă suplimentară. Orice daună cauzată de animalul de companie în camera mobilată trebuie să fie plătită de către client. Nu se permite aducerea animalelor de companie în restaurantul hotelului, în zona de SPA și ștrand.

Nu putem găzdui câini de talie mare la hotel, dar vă putem ajuta cu cazarea. În urma unui acord prealabil, animalul dumneavoastră de companie va fi transportat la canisele speciale de transport, în canisele pentru câini, într-un mediu plăcut din Lupeni. Hrana trebuie să fie asigurată de proprietar. Taxa de cazare a câinilor este de 10 EUR/noapte.

Comportamentul în hotel
Vă rugăm să respectați liniștea celorlalți oaspeți și să nu deranjați cu zgomote. (În special după ora 22:00, vă rugăm să fiți atenți la odihna celorlalți).
Vă rugăm să purtați o îmbrăcăminte adecvată la restaurantul hotelului; este interzisă purtarea costumelor de baie în restaurant.
Nu este permis să luați obiecte din camere sau din dotarea hotelului.
Echipamentele hotelului trebuie utilizate în mod corespunzător.
Respectarea regulilor de prevenire a incendiilor și a securității este obligatorie pentru toți oaspeții.
În caz de daune, persoana care le-a cauzat sau reprezentantul său legal este responsabilă să le plătească.
Camerele noastre sunt pentru nefumători, așadar vă rugăm să utilizați locurile special amenajate pentru fumat, care sunt disponibile la intrarea în hotel și pe terasa acestuia. Dacă fumați în cameră, vă vom taxa cu 100 RON!
Pentru a putea folosi facilitățile de SPA / ștrand, oferim tuturor clienților, cărora le sunt incluse în pachet serviciile de SPA / ștrand, un card pentru prosoape la momentul check-in-ului. Vă rugăm să solicitați prosoapele la recepția hotelului, prezentând acest card. Vă putem înlocui prosoapele oricând, doar anunțați recepția. Dacă la plecare nu returnați cardul pentru prosoape, sunteți obligat să plătiți valoarea acestuia.
Vă rugăm să nu luați prosoapele din cameră în zona de SPA.
Dacă folosiți halatul de baie din cameră în zona de SPA, vă rugăm să îl aduceți înapoi în cameră.

Siguranţa

Pe teritoriul hotelului funcționează mai multe sisteme de camere de supraveghere pentru securitate.
Nu ne asumăm răspunderea pentru obiectele de valoare lăsate în camere! Vă rugăm să utilizați seiful din cameră pentru a vă asigura bunurile de valoare. În cazul deținerii unei arme în hotelul nostru, vă rugăm să anunțați acest lucru la recepție și să depozitați arma/muniția în seiful special destinat acestui scop.

La plecarea din cameră, ușa trebuie ÎNTOTDEAUNA închisă.
Obiectele găsite trebuie predate la recepția hotelului.
Vă recomandăm să predați cardul camerei la recepție; în cazul pierderii acestuia, se va percepe o taxă suplimentară de 100 RON.

Este interzis să păstrați în camera hotelului materiale inflamabile sau explozibile. Mașina de cafea, fierbătorul, fierul de călcat și alte aparate electrice trebuie folosite pe propriul risc. Orice daune cauzate de utilizarea lor  vor fi suportate de către client. Vă rugăm să anunțați recepția hotelului în cazul în care doriți să utilizați fierul de călcat.
Vă rugăm să anunțați imediat la recepție orice defecțiune sau problemă constatată în camera de hotel.

Obiectele rămase în camera de hotel vor fi păstrate timp de 1 lună.

Parcare
Este interzis să parcați pe drumul aglomerat în curte, din fața hotelului. Pentru a evita neplăcerile și a asigura siguranța tuturor, vă rugăm să utilizați parcare dotată cu barieră a hotelului, care este disponibilă gratuit pentru clienții hotelului. Rugăm să returnați cartela de parcare primită la sosire la recepție în ziua plecării. Vă mulțumim!

Micul dejun/alte mese

Prețul camerei include micul dejun, servit în restaurantul hotelului între orele 7:00 și 10:00 în zilele lucrătoare și între orele 8:00 și 11:00 în weekend.

În cazul micului dejun tip bufet, se oferă consum nelimitat de mâncăruri. În cazul în care micul dejun nu este sub formă de bufet, comanda se face de pe meniul de mic dejun, mâncărurile vor fi servite în funcție de solicitările oaspeților.

Dacă părăsiți hotelul înainte de ora 7:00, la cerere vă pregătim micul dejun la pachet.

La mese, vă rugăm să veniți îmbrăcați corespunzător.

Mâncarea și băuturile cumpărate în afara hotelului pot fi consumate numai în camerele hotelului.

Bucătăria este deschisă până la ora 22:00, iar ultima comandă este acceptată până la ora 21:30.

 

Alte servicii

Serviciile centrului nostru de SPA, ștrand, sală de bowling și restaurante nu sunt disponibile doar pentru utilizare exclusivă. Aceasta înseamnă că spațiile menționate trebuie împărțite de oaspeții noștri la hotel și cu alți clienți plătitori.

Vă putem garanta serviciile (Spa, masaj, rezervare la restaurant, rezervare pistă de bowling, etc.) numai în cazul unei rezervări prealabile. Aceste cereri pot fi comunicate prin e-mail sau telefon înainte de sosire, sau direct la recepție în momentul check-in-ului.

Șezlongurile de ștrand sunt disponibile pentru clienții hotelului până la ora 12:00.

Pentru utilizarea ștrandului, este obligatoriu să purtați brățara albă.

În ziua plecării, oferim oaspeților noștri posibilitatea de a utiliza zona de SPA și/sau ștrand timp de 3 ore până la ora 12:00. După această oră, serviciile pot fi folosite numai după achiziționarea unui bilet de intrare.